ابزار نجاری

ساخت وبلاگ

رطوبت سنج چه کاربردی دارد؟ 

به طور کل می‌ان گفت چوب تمایل به تبادل رطوبت با محیط دارد. از این رو جذب رطوبت این ماده بسیار بالاست و همین امر سبب می گردد تا تغییرات زیادی در بافت آن بوجود بیاید و حتی پس از مدتی قابل استفاده نباشد. در گذشته برای پی بردن به میزان رطوبت چوب، بر حسب تجربه به آن ضرباتی وارد می کردند و طبق جنس و صدای چوب مقدار آن را تعیین می کردندو اما امروزه با استفاده از ابزار رطوبت سنج که در انواع و مدل های گوناگونی در بازار موجود است به راحتی این میزان تعیین می شود. 

انواع رطوبت سنج

انواع رطوبت سنج 

  • التراسونیک: این نوع قابلیت اندازه گیری رطوبت الوار و ارزیابی اثرات افزایش دما در سطوح مختلف را ،بدون تخریب و تماس با چوب دارد. به علاوه به منظور کنترل پویای فرآیندهای خشک‌کردن و استریل‌کردن چوب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • الکتریکی: قابلیت اندازه گیری مقدار رطوبت موجود در الوار  با اندازه‌گیری خواص الکتریکی چوب را دارد که در دو نوع سوزنی و بدون سوزن موجود است.
  • پرتابل: این مدل ویژگی های منحصر به فردی همچون قابلیت تنظیم دستی، دارای نمایشگر LED ، همراه با باتری با ظرفیت‌های مختلف، قابلیت اندازه گیری نقطه شبنم و غیره می توان اشاره نمود. 
  • اتوماتیک: همانطور که از نام این مدل پیداست رطوبت را به صورت اتوماتیک و بسیار دقیق اندازه گیری می‌کند. دیگر مزیت این این مدل این است که دارای حافظه دائمی و ذخیره‌سازی  پردازش و به اشتراک‌گذاری داده‌ ها می باشد. این نوع در دو مدل سوزنی و بدون سوزن در بازار موجود است. 

جمع بندی: 

 ابزار اندازه گیری رطوبت کاربردهای بسیاری در ساختمان‌سازی، نصب کفپوش چوبی، مبل‌سازی و ... دارند که همین امر سبب گردیده تا در برندهای متفاوتی موجود باشد. از بهترین برندهای تولید کننده این ابزار می توان به  لیزرلاینر،تستو و مارمونیکس اشاره نمود.

 

ابزار نجاری...
ما را در سایت ابزار نجاری دنبال می کنید

برچسب : خرید رطوبت سنج, بهترین رطوبت سنج چوب در بازار, نویسنده : دکترابزار drabzar بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:04

 

ممینی فرز آهنگریینی فرز آهنگری مدل 3101-G هیوندای

  • مناسب  برای برش انواع فلز، سنگ، کاشی، آجر، سنگفرش،گچ و سیمان
  • دارای موتوری با قدرت ۱۰۵۰ وات 
  • وزن معادل۳.۷ کیلوگرم
  •  طراحی دسته جانبی به صورت ارگونومیک با روکش نرم جهت کاهش خستگی کاربر در هنگام کار 
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • دارای سرعت گردش ۹۵۰۰ دور در دقیقه
  • همراه با لوازم جانبی نظیر:آچار، دسته کمکی، محافظ صفحه، مهره زیر و رو، دفترچه راهنما

مینی فرز دسته بلند مدل 3101-G هیوندای

کاربر دیگر  ابزار برقی تیز کردن تیغه ها و یا برداشتن مواد اضافی از روی یک قطعه است. در انتخاب و خرید این  مینی فرز مواردی وجود دارند که باید به آن ها توجه نمایید. به طور مثال قدرت موتور و ابعاد صفحه برش با یکدیگر رابطه دارند و با زیاد تر شدن یکی دسگری نیز افزایش می یابد. از دیگر موارد می توان به  منبع تغذیه، سرعت در حرکت آزاد و سایز محور فرز اشاره نمود. 

لازم به ذکر است محصول ذکر شده که از برند هیوندای  چین و تحت لیسانس کره جنوبی است دارای ضمانت 12 ماهه می باشد که جنس چرخ دنده های آن تمام فلز و بسیار مستحکم می باشد. 

ابزار نجاری...
ما را در سایت ابزار نجاری دنبال می کنید

برچسب : خرید مینی فرز , نویسنده : دکترابزار drabzar بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 18:08